close

請注意!本文內容可能涉及為18禁內容!請未滿18歲的朋友請勿觀看!


最多人推薦的免費視訊電影網:http://2605.aiaiyun.com/


手機簡訊輸入 ta02605
傳送至 55123
系統將立即建立一組帳號及密碼
加上70點以簡訊回覆給您
4本服務每次90元整


1) asp 空間 . 如整世紀類型既則需要支援虛擬目錄

2) 江湖程式

3) 依照教學指示申請空間後 . 下載「ftp上傳工具」 (到雅虎找找一大堆)

4) 使用ftp上傳工具把江湖傳到空間上

5) 開啟空間相對應既網址 >> 成功







靈劍 系列 江湖常見問題



1) 江湖總站的密碼是什麼? 為什麼config.asp寫著123456. 登入時卻出錯?



config.asp寫著的是站長的後台管理密碼 . 要登入高級管理時才需要.

並非闖盪江湖的密碼. 站長的密碼可以開啟golbal.asa/ golbal.asp.

查找mdb的所在file位置.進入file再以mdb檔名開啟.md5解密則可得知.

但呢個方法比較麻煩.建議大家備份數據庫.有靈劍新程式又唔知密碼既.

直接打開果個數據庫 . 將站長密碼copy過去新果個數據庫就ok.

最後將數據庫檔案既副檔名改番做.asa 就可以登入



2) 為什麼首頁的公告顯示不到? 有方法可以解決嗎?



一般來說. somee 呢個空間只係支援英文公告 (以江湖程式來講)

要成功顯示公告 . 大家可以開個新file . 將公告程式放入去 .

然後修改正確既路徑 . 最後用iframe既方式顯示

如果大家覺得呢個方法煩既 . 可以上網下載個公告程式

放上去之後直接用果個都得



3) 為什麼我登入聊天室時不斷顯示出錯 . 要我重新登入?



呢個係因為cookies記錄既問題 . 只要下載個清除ie記錄

執行清除動作 . 之後開過個ie再入就可以嫁啦



4) 為什麼我的江湖會把人踢出去 ?



原因有2個 . 一個個玩家掛網太耐過晒鐘

二係個空間設定左幾多人就會踢人出去

又或者設定左幾耐踢一次人

但一般免費空間唔係太多人在線都唔會有呢個問題

如果有既更新過個江湖就得

golbal.asp/golbal.as a >> 改名做golbal.txt

幾分鐘之後改番做原來既檔案名



5) 我想修改進入聊天室既公告 ? 可以點做?



去 chat/jhchat.asp

好易見到堆登入信息 . 直接改就得



6) 點解我開多個站長名時系統會話我係黑客 ?



因為你冇將個新既站長名寫入config.asp

想加站長直接將該帳號既grade設做11

然後開啟config.asp . 在舊有站長名後加入: |新站長名







天外天江湖常見問題



1) 點解我運行setup.asp既時候唔成功既 ?



因為某D空間唔支援FSO

(但我又唔想搵其他空間喎 . 你知有幾煩嫁啦~點算呀 ?)

直接開啟設定頁 . 冇記錄天外天好似係const.asp

總之係呢堆「con」開頭既 . 搵到有得設定站長名既果頁就係啦

自己改資料 . 之後開啟數據庫 . 直接加筆站長記錄就得

如果大家覺得煩既 . 問下人地有冇整好站長密碼既數據庫俾個你







江湖空間常見問題



1) 點解我開左個江湖 . 但係入左去係人地個江湖來既 ?



一般來講 . 部份免費空間只允許一個英文字母為一個虛擬目錄

例如空間上有人叫 cat . 你叫 cherry

cat整左你想整既江湖 . 你就整唔到

因為佢用左個虛擬目錄 . 你開就會連去佢個網度



2) 點解 somee 有時會顯示唔到網頁 ?



大部份免費空間係有網站流量限制既

當多人上你個網 . 超過左個限制流量

就會出現無法顯示網頁既情況



3) 我好想要某d版本既江湖程式 . 但由簡體繁化左之後用唔到 ! 點算 ?



並唔係個個程式都繁化到 . 想個江湖行到最重要係手動繁化所有數據庫

另外要有個繁體既 註冊帳號既file同check.asp

人地肯唔肯俾就睇你人際關係啦

請注意!本文內容可能涉及為18禁內容!請未滿18歲的朋友請勿觀看!



最多人去的線上影音影城:http://1419919.hiavchannel.com/

arrow
arrow
    全站熱搜

    陳曉旭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()